Prefered language on the blog

New photos!!

There is all kinds of new photos uploaded now:

http://s436.photobucket.com/albums/qq81/Travelgro

Look under the folder "Sailing"

Thursday, October 23, 2008

Hello again!

This is the last week on the farm, tomorrow I'm of to London and then next stop is San Francisco. I have a train to London at 12 (moon, of course) and the Fiona is driving me in to York. Yesterday I helped rescuing a Cow that had got stuck in the fence, yes it is possible... Also Katriona, one of the girls had her birthday and we had 33 kids running about. It was noise, crazy and way to much sugar, in other words a huge success! More updates to come. I think it's going to be easy with Internet from now so I can do more updates! Take care everybody :)

4 comments:

Anonymous said...

Gro - ku-redderen - hva bli det neste??
God tur til London - og ikke gjør noe skummelt (ellers kommer jeg med en gang, vet du. HM

Anonymous said...

Swinging London! Aaaaw....

Kan helt seriøst anbefale Piccadilly Backpacker s Hostel ( http://www.piccadillyhotel.net/london-hostels-english/london-hostels-main.html ) om du trenger et sentralt, billig sted å bo. Det ligger midt på Piccadilly, over Piccadilly Theatre, og er overraskende hipt, rent og billig.

Og selvfølgelig må du gå i familiens stolte fotspor og se "Phantom of the Opera". Jeg har sett den *ahem* et par ganger (les: 26), Audun har sett den på Broadway, Hilde har sett den i København. Go for it!

Ja... det jeg egentlig vil si, er at jeg er bittelitt sjalu på deg som snart er i London, og jeg håper du får det supert!!

Anonymous said...

Apropos... "For et fe-hue":

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=531022

(PS - bokstavkoden jeg fikk nå, var "glapic". Glad-pikk? Hahaha!)

Anonymous said...

Jeg har veldig lyst til at vi skal se ”Phantom of the Opera" når du kommer til San Francisco og Berkeley Gro. Jeg har nemlig ikke sett den, og nå settes den opp her etter å ha vært på turne rundt i USA. Det forhindrer selvfølgelig ikke at du kan se den først i London. Har du virkelig sett den 26 ganger Janne???? Hilsen Lene