Prefered language on the blog

New photos!!

There is all kinds of new photos uploaded now:

http://s436.photobucket.com/albums/qq81/Travelgro

Look under the folder "Sailing"

Sunday, October 12, 2008

I'm in love...

York is a beautiful town! I can recommend a stay here to everybody! The weekend is spent in York and it's been lovely. I have been to The National Rail Museum with was okay, not impressing, but okay. I have uploaded more photos to Photobucket for everybody to see. I have also walked parts of the town wall and through the Museum Gardens where there is a lot of squirrels running around.

Thank you Paulile for being so nice to me and opening your home. Looking forward to coming back next weekend.

4 comments:

Anonymous said...

Vi følger med deg Gro! Hilser masse fra Alva hun sier hun er glad i deg:) Jeg er enig. Kos deg videre med kuer og hva enn annet du måtte ramle over! STOR klem til beste kusina sii:D

lenen said...

Dear Gro! I love to hear that you love York! What a wonderful place on earth. Have you been to Betty’s yet? If not, run! See you soon in Berkeley! All the best, Lene

Anonymous said...

Ikke hør på Halle og Elva!!

Du må ikke finne på å ramle over kuer!

Det er livsfarlig!

Janne på hjørnet

Audun Nyhus said...

Heihei søsta si :) Fint du kommer deg til litt større byer også! Sikkert artig til gards også, men litt blanding er vel bra. Imponert over museumsinteressen må jeg si. Husker det bli litt "seen one temple, seen them all" for min del etterhvert, hehe. Jeg tror jeg tar turen til Arendal igjen i dag...