Prefered language on the blog

New photos!!

There is all kinds of new photos uploaded now:

http://s436.photobucket.com/albums/qq81/Travelgro

Look under the folder "Sailing"

Sunday, September 14, 2008

Lørdag og søndag.

I dag, lørdag, var det på tide å koble seg på verden igjen. Facebook og mail hadde en del å by på så jeg måtte gjøre det før jeg fikk oppdatere bloggene.
I Tobermory er det denne helgene musikk konkurranser. Tror det er en slags kvalifiseringsrunde til noe større. Derfor har jeg i dag hørt både piano og tradisjonell folkemusikk fra Skottland. Tror alt går på galic så det var ikke mye og forstå men pent å høre på.

Jeg er ganske forkjølet og gåene etter turen så hele kveldene har jeg holdt meg til sengen for å bli bedre. Nå er det leggings så får vi se hva morgendagen bringer…

Søndag, i dag, er stille. Jeg er nede i sentrum for å oppdatere bloggen ellers lite. Jeg ser det har vært aktiv kommentering her, det er bra :) Sender kjærlighet til broren sin!!

Later folkens!

7 comments:

Anonymous said...

Kunne ønske jeg kunne si noe gøy på gælisk, bare for å imponere...

Eh.... Loch... Og der stoppet kunnskapene...
He-he.

Gooood bedring, Groowie.

Anonymous said...

Skib ohoi - takk for kjempefin rapport fra seilerferden. Du skriver så levende at jeg kjente lukta av sjøsprøyt og smaken av hummer. Fantastisk - og så mange opplevelser og inntrykk på så kort tid. Det er bra du skal roe deg ned med skjeletter de nærmeste dagene!

Anonymous said...

Jeg mener fortsatt ikke å være anonym - men så var det denne teknikken da. Moder`n prøver igjen!!

Arnesen Nyhus Family said...

hei og god morgen!

Har nettopp vært inne for å se på bildene fra Tobermory. Vakkert der, pittoresque. Bildet av en brennende eller kanskje smeltende delfin er triste greier.

Så er det bildene fra havet og seiltur - stilige heldige duhhh!

T

Audun Nyhus said...

Det er bra! Man må tenke på broren sin en gang iblant selv om man er ute i verden :) For min del er lykken stor med ny bil om dagen. Så flink du har blitt til å legge ut bilder! Det er bra. Den brennede og triste delfinen illustrerer virkelig den ultimate tristheita. Killer whales så betraktlig lykkeligere ut der de koste seg i vannet. Fryktelig dramatisk navn. De er vel ikke så ille egentlig...

Anonymous said...

Har vært og tittet i fotogalleriet ditt - kjempegøy!
Jeg vil på fottur i Skottland - heldig for deg at det kanskje er litt sent på året og feriedagene er brukt opp - ellers hadde jeg kommet med en gang!

Hilsen anonym turgåer!

Anonymous said...

Veldig gøy å se bildene! De fra det store hav var jo rett og slett imponerende.

Og den brennende delfi... Brutale saker! Var det ikke delfin-FORSKNING dere dreiv med??!?! Hehe.