Prefered language on the blog

New photos!!

There is all kinds of new photos uploaded now:

http://s436.photobucket.com/albums/qq81/Travelgro

Look under the folder "Sailing"

Wednesday, April 15, 2009

New country!!

Tomorrow I have a flight at 8.15, destination Malaga, Spain! Why you say? Well! On Sunday I'm attending a sailing course for a week. Very excited about this :D It's in Gibraltar and there are cheap tickets for Malaga so here I go. I will either stay here for some days and then take a day bus down or move slowly against the target using the days to see the coast. I hope to have Internet and tell you guys as it happens :)

I am very aware of the fact that I have been rubbish at updating my bolg lately but there has not been much to tell. The only thing of importance is that I was not in the earthquake area when all of that happend, I was travelling in Toscana with my beloved brother and his girlfriend. We had a really good week driving around, covering the area from Rome to Bolognia, eating good food, some sightseeing and we even built a sandcastle!

4 comments:

anne said...

Heihei! Åh, jeg savner våre dager i solen. Det var staselige tider. Forleden natt hadde jeg faktisk en drøm hvor du var med (muligens inspirert av vårt superhelt/baywatch-bilde foran sandslottet). Vi måtte infiltrere en liga av onde tenåringsberter, som skulle ta over verden. Du var leder, jeg var fluktbilsjåfør. Ja, det var jo kjempelurt. Meg som fluktbilsjåfør. Mhmm. Jeg hadde dessuten parkert på usedvanlig kronglete vis. Så valgte du plutselig og uten forvarsel å drepe lederen for disse tenåringsbertene, og flukten var igang. Jeg rygga sakte og vinglete ut på veien, mens vi hytta mot bertene med balltre for å holde dem unna. husker jeg hylte til dem "Ja, pass dere, jeg setter den i første gir! Ja, jeg gjør det altså! Kjører dere ned! Jeg tuller ikke!". Jepp. Vakkert. Så grisekjørte vi til et enormt handlesenter, en slags krysning av coop og ikea. Ondskan. Der gjemte vi oss i garderobeskap. Da fant også Audun det for godt å dukke opp, så han var også med å gjemme seg. Ifølge sjokoladespådommen skulle han jo vokte seg for kvinners vrede, så det var nok best at han unngikk den foregående dramatikken. Ellers lite nytt å melde. Kos deg masse på seiltur =D

Groan said...

Genial drøm!! :D

Audun Nyhus said...

Litt bekymringsfullt at jeg bare var med å gjemte meg. Ikke akkurat helten i drømmen nei.

anne =) said...

for å gjenopprette min kjære forsmådde kapteins ære vil jeg herved kunngjøre følgende for offentligheita: den slags manglende heltemot audun fremviste i ovennevte drøm er et helt usedvanlig unntak. antagelig var den stakkars mannen utslitt etter å ha løpt rundt i mine drømmer i ukesvis og utført den ene heltedåden etter den andre.