Prefered language on the blog

New photos!!

There is all kinds of new photos uploaded now:

http://s436.photobucket.com/albums/qq81/Travelgro

Look under the folder "Sailing"

Thursday, September 4, 2008

Torsdag

Nå har jeg funnet ett sted jeg kan kjøpe en ullgenser! Gjett om jeg er glad :) Det er ganske varierende vær her og ganske kaldt om kvelden!

Vell folkens, på søndag drar jeg på båttur i fem dager så ikke bli bekymret når du ikke ser nye innlegg her mamma :) Jeg skal være med HWDT sin seilbåt og reise fra øy til øy for å lære barn og ungdom om havet. Sanheten er vel egentlig at jeg skal sitte som elev hele turen selv siden jeg jo ikke veit stort mer enn barna. Faktisk for å være helt ærlig tror jeg de kan mere enn meg :) I går kom det en liten jente inn i butikken som begynte å legge ut som hvordan hvaler og delfiner svømmer forskjellig, så så hun opp på meg med et spørrende blikk. Det varbare en ting å innrømme da, I don`t know anything.... Jeg leser som en gal for å kunne svare på disse tingene within a week or so...

Hvis noen er nysjerrig på stedet jeg jobber kan de skjekke ut hjemmesiden vår som er : www.hwdt.org.
Forresten en rettelse på dette tvshowet, det het Balamory, ikke det andre jeg skreiv som jeg ikke husker nå...

I`ll be back!

1 comment:

Anonymous said...

Hi-hi-hi, du har litt av en leseprosess å gjøre nå! De små barna ser automatisk på deg som en ekspert - kjenner du presset? ;)

Sånn helt apropos ingenting.... http://www.dagbladet.no/dinside/2008/09/04/545782.html

Æ e klar!